کد مطلب: 170886
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اردل :
13آبان بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است
تاریخ انتشار : 1395/08/12
نمایش : 1038
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:13 آبان روز استقامت، نماد استکبار ستيزي و بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است.














به گزارش هفت چشمه؛ حجت‌الاسلام مسلم رضايي  مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل در جمعه فرماندهان حوزه و پايگاه هاي بسيج شهرستان اردل ضمن گراميداشت فرارسيدن يوم الله 13 آبان با اشاره به اينکه در اين روز انقلابي رخ داده است، گفت: روز تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان پيرو خط امام خميني (ره) نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است که آن را‌ به‌عنوان انقلاب دوم ناميده‌اند و دانش‌آموزان اين نسل بايد بدانند که با اين کار بزرگ کشور ايران از زير سلطه آمريکا خارج شد.

رضايي با بيان اينکه 13 آبان روز استقامت، نماد استکبار ستيزي و بزرگترين حرکت روشن فکري در حفظ انقلاب است افزود: هدف يوم‌‌الله 13 آبان و تجمع هر ساله دانش‌آموزان و دانشجويان، حفظ و تقويت روحيه خودباوري در ملت است که بايد اين راه توسط دانشجويان و دانش‌آموزان حفظ شود.
 
وي بيان کرد:يوم الله 13 آبان به عنوان برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي يادآور تبعيد امام راحل در سال 43، گراميداشت ياد و خاطر دانش آموزاني که در سال 57 به دست نيروهاي ساواک به شهادت رسيدند و تسخير لانه جاسوسي آمريکا به دست دانشجويان در سال 58 است که اين مناسبت هاي ارزشمند بايد براي نسل جوان تشريح شود
 
انتهاي پيام/570ه






 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg